Förlåt !

Hej bloggen !
förlåt att jag inte har uppdaterat min blogg på flera dagar ...
just nu så har det hänt en massa !
kan skriva lite snabbt,
lite snabba förklarningar om det värsta som har hänt dom här dagarna.
Vetat ....
1.Att ida är falsk :S
2.Att kristoffer är falsk
3.Att kristoffer tror att jag(JAG) gillar honom euh ! (i will never date boys with fat/big stomach and with boobies/chest/breast)´.
4.grönan
5.Bråk


JAJA DET ÄR DET ÄNDA JAG KOMMERIHÅG !


baxat från min bdb :
Dag: 19 Juli ;)
 

hej igen har varit i grönan idaag med mina homies !
fick skuss av momi !
till station där tog jag tåget till t-centralen, sen ser jag kristoffer typ men han såg inte mig tyyp :S,

aja sen efter grönan så .. åkte vi till söder om sthlm till min 18 kusin, jaja.. dom ska på fest jag får inte åka dit är bebis :(, aja, vi var hemma vid 12 tyyp,
aja sry att jag laddar upp två gammla bilder, sitter här med min kusins läptöp.. så tar ba bilder från bdb typ...
alla kallar mig fjortis mina kusiner asså , dom bah kolla på mig å skratta !
hatar dom !,
aja sen berätta jag dt om ida dom fick fan damp, dom skrev typ min kontakt grejja såhär: svergies största h*** ,eftersom dom såg bilden på ida när vi tar bild på frittfal grejen ,haha dom bah hon ser ut som (fula ord som inte får dupic)
HAHHAHAHAHAH, jag är ensamm hemma, men dom la ett glas vin till mig, vågar jag drika så jag blir tjockis, har typ slutat, men ska dricka det sen så är det lite läskigt här för att det känns som om jag är i spökh, sen så dinglar jag som en full för har åkt jävligt mkt !
aja puss !



finns med i sommar krysset det är typ jag som skrikr på slutet ;)



Mange Schmidt - Inget att förlora





aja sen har det hänt en massa bråk som jag skriver om sen !
påminn mig ! <3

puss hejdå älsklingar ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0