Måndag: Helvetedagen !

hej bloggen !



jaja.. idag har det hänt en massa saker.
somna vid 5 typ för att jg kollatyp på film :D
senså klockan elva ringer det på telfonen
jag kan väll gissa att det är idas mamma ? :S
jarå det äre . jag bah kan du ringa sen jag sover just nu hon ba "Om du lägger på så kommer jg vara din ovänn(jäg ä inte din mammas vänn ?)""
jaja sen så unde jag inte somna om ...
ringer felicia 20 minuter senare för kundeinte somna om TACK ?!
hon berättar att idas mamma har ringt och sagt att vi måste dra ditt annars blir vi polisanmälda ? :S
jaja sa jag men jalla kom hit min cukel är inte här hon skyssar mig till märsta.
vi snackar i timmar typ och jag ljuger om att jag har sömnprobleb för jag vaknar sent hallå ingen kan förstöra mitt sommar lov med att säga att jag måste vakna tidigt fan skulle kunna vakna vid fyrajag älskar vist att sova hon sa att jag har socialbetende föratt jag vaknar sent ?
hallå vem gör inte det :S ??!
jaja sen så vill ida bli bästavänn igen med mig tror ni personlige ag kommer bli det ?
NEJ ! inte efter det hon har gjot ! NEJTACK !
jaja sen så sa att vi kan vara vänner men inte mer änn så
sen så drog jag och felicia och bada efter det käka vi middagoch sen skulle vi äta glass i hink mm fett gott !
jaja puss hej alla söta !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0