TORSDAGEN, FREDAGEN , LÖRDAGEN OCH IDAG !

hej bloggen !


jo är lite seg på att uppdatera bloggen ,har inte haft tid och lust men kan berätta vad som har hänt denna vecka ;D
jo typ i torsdags var det lite sov sen så hade jag bestämt att vara med felicia och ida, dt blev katastrof i början,
ja ba IDA vänta i märsta centrum busshållsplats så kommer jag, hon ba åkej, när jag cyklar förbi en buss (linje; 570 / 575) och pratar med felicia, hon bah åhh shit linda vi såg dej jag ba men vafan ... var på dåligt humör den dan oså ,
sen vände jag om på helt fel väg sen tog jag vägen tillbax , cykla typ fel väg till sigtuna, sa till ida att jag vänder om för jag kunde typ inte vägen dit hon tänkte säga ngting då la jag på för jag var så arg ! :/
men sen tänkte jag äsh cyklar dit .. tog hundra år efter ha frågat folket !
sen i fredags var dt lite chill md brur & kusin tog lite chips ,popcorn och cola och drunkna i en film,
sen i lördags var det ganska kult, min kusins familj kom och sov hoss oss, fett kul brur sväär !
och idaag kom Heva ÄLSKLING <3
hade lite kult med henne hon typ drog för en timme sen ,sen ska jag möta henne på tisdag då kan jag fråga om jag får ladda upp en bild på henne hon kan säga nej, men 50% på att hon säger ja ;)


godnatt , PPPUUUUSSSS !

L.RASHID <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0