shopping

Hej bloggen !

jo idag sov jag typ till 13.00 ... Sen så snacka jag med Felicia i telefon i en timme sen så gick det slut på batteriet.
Efter det solade jag på stutsmattan för att mattan är svart och den drar dit solen ^^
Sen så kom mamma hem fick två 500 hundra lappar för att jag skulle åka till stan... Men sen i tåget märker jag att jag haar glömmt min andra 500 lapp men hade 150 kronor i plånboken som tur va ! :)     
jaja jag köpte iallafal : (klicka på bilderna så blir dom större)



blev inte kära i dom direkt men har två saker som matchar till....



den här gillade jag för att den passar till en tunika jag ska köpa snart ...




men blev lte kär i tyget ;).... kolla sjärnorna så gulliga !

men här kommer det passande tyget tror jag det var eller det är ett liknande ;)....




jätte gullig tunika från Lindex ! :), jag brukar inte handla på Lindex men den där tunikan är jätte söt..
den andra tunikan jag tänkte ta var från Gina Tricot men det fanns inte kvar ... :(



den här passar också till och till tå andra plagg kanske fler om jag har i garderoben ;)

 

örhängen från Gina Tricot ! :)

    

väskan är från wedins såklart at jag blir kär i den ^^,


 


jaja...

Priser:

Väska: Wedins, 399:-
Örhängen: Gina Tricot 59 kronor :-
Leggins: H&M, grön 29.90 spänn och rosa med sjärnorna 59.50 pänn ;)

pussj

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag älskar kläderna, men en sjal på halsen skulle vara mega snyggt med det också !

En vit en.



Många Hälsningar Från Familjen och Hela Göteborg !

kom snart till baka !

2008-07-26 @ 13:07:33
Postat av: Linda

Tack frö hjälpen, hjärtat !<3

2008-07-27 @ 20:44:12
URL: http://pplush.blogg.se/
Postat av: Yvonne

Fina kläder och gud jag blev kär i väskan den var skit fin ! (:

2008-08-02 @ 15:58:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0