Ett Snabbt Inlägg

hej bloggen.
min brosha tjatar att jag ska bort från datan...
jaja ett snabbt inlägg...
jag har ba typ köpt en kamera och sånt ett inlgg från igår ;

hejsan bilddagboken/bloggen !
jo idag har jag köpt min digitalkamera, jo jag skulle få två ^^
men sen så börja mamma snacka om mina problem jajaså jag fick en dålig ^^
inte så jätte men den är 8.2 mp men jaja för att jag inte ska få den andra kameran ska jag kanske få en jättebra 12 mp kamera sånna hära svarta stora, elr en ny mobil vi får se har lovat mamma en grejja om jag bryter det får jag inte den :/
HAHAHAHAH jag tror jag kommer göra det men min mamma är för snäll så hon kmr´säkert köpa den ^^
puss hej !

jaja sen är det lite bildr från igår & idag /
elr lägger upp dom imon för min brosha sitte och komenterar ! :S



aj puss hej <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0