en dag hos mormor,

HEJ ALLA BLOGGEN !

jo igår så hände det en del, mina kusiner kom (som vanligt),
sen så ska en av mina kusiner ska sova hoss oss i en vecka om 2 veckor, men iallafall
så nu på morgonen vakna jag för att sätta på pc'n och gissa vad som händer den startas inte, den har fått virus,
för att jag råka ladda ner en virus låt på limewire inte sån här orgasm grejja nånting annat,
men nu är jag inne på min jobigga älskade bärbära mac,
kmr vara inne på den ett tag,
men jag kan typ inte blogga på en dag typ idag för ska vara hoss mormor och hon ska typ få internet om två månader
palla vänta tills dess men jaja, sen ska jag träffa Felicia och Ida,
och typ om en halv timme så ska jag fixa lunch till Lillasyrran och broshan,
pannkakor ,men vi har bara sylt så det blir ingen glass eller grädde,













HAHAHAHAH min syrra ba paaaangkakor! ! !, dt är vad man sa när man var barn xd,


tjiing tjiing så länge sötnosar,



LOVE FROM LINDA <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0