Onsdag; Min dag!

hej bloggen !
jo tänkte upptadera varje kväll ist för varje dag !
idaaag har det variiit den LÅÅÅÅÅÅÅNG dag,
Jo först fick jag vakna vid 9.00 ett måste till att köpa en digitalkamera till elgiganten.
Jag vakna vid nio för att hinna ; käka frukost, sätta på mig kläder snabbt & hinna med bussen till station.
Men min kusin bah jag skyssar dej dit jag bah ja vad bra :D,
sen så kommer han och vi ska köpa en digitalkamera för min andra hade gått sönder :/
men när vi är där så har dom inte kvar i Upplandsväsby, så vi drar till barkaby ,men finns den kvar där ?
NEJ ?! ;S
så 85 st såldes på 45min :S:S:S,
jaja, sen så skulle feffeh komma hit,
sen så vr hon här en stund,
Sen när hon skulle cykla hem så följde jag nästan med halva vägen.
Precis efter vi har sagt hejdå ringer jag upp henne, HAHAH :Ö
jaja vi snaacka lite sen la vi på,
för att hon skulle kolla på en grejja .
Men vi har bara hoppat, tagit skit lute bilder vi hade bestämmt att ego fota, men det blev ju ? *NOT*
jaja.. sen var på datan och snacka med folket, och jag typ smsa med Krisoffer, och dampa på Simon asså vill ba *ÅÅÅHH !*
Sen har jag ätit meloner  ( :
och varit på datan,

-jag trodde han skulle bli min,
jag älskade honom men han
 gillade ngn annan å,
inte direkt min stil skulle ändras mkt och inte

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0