Sol&Bad !

hej bloggen !

jo idag var jag nästan hela dagen med felicia vi börja åka dit till sigtuna vid 15.00 till 21.00 typ.
Vi solade jätte mycket, men blev inte så brun vet inte varför jag blir ganska lätt brun, men kanske har ändrats ?
sen så badade vi några gånger, och så har vi snackat en del med Kristoffer, han är så jävla falsk har aldrig trott det om han och jag och Felicia har svårt att lita på människor, men vi litade på kristoffer men när vi såg en annan sida av honom så ger vi han aldrig en ny chans...
han sa att han aldrig att han skulle kalla henne (inte vi våran största ovänn, nämner jag bara hennes namn så ringer hon polisen :S), syster..
men nästa dag så märker vi att han göre ... fett fittigt jaja...
jag ska snart ladda upp en video en jätte rolig en eller kanske imon pallar inte nu..
som jag snackar om kiss och sånt men tro inte att den är barnslig... alla dör av garv svär !
sen när vi fönar mitt hår, det blir alicia keys 8afro hår) haha..
men nu ska vi inte snacka om det... om hur min dag var right ? ;)
jaja.. båda hade med ost mackor men alla hade smält :(
bläa slängde allt..
det är gott med smält ost men inte smält av solen !
sen så skulle jag äta meloner men dom var bara varma så dom slängde jag .
hade is vatten med mig men den var så äcklig och varm, tänk att allt det där hade smältit så varmt var det 30 grader !
jaja sen så bada vi då och då och snacka med kristoffer, sen när han skulle berätta en vikig sak så klickades det feffes telefon har damp ibland haha :Ö,
vi solade lite till typ sen tänkte vi på glass men kiosken var stängd fan ! :( det va så varmt så vill man kasta i sig något kallt ! haha :D
jaja här slänger jag en bild på den här dagen men det är väll typ bara 3 ? haha !





haha det fick inte bli hela bilden, den var inte så fin och lyckad !
haha jag har svart under ögat, EMO ?!
hah :Ö



första doppet med sina shorts är aldrig fel ^^
haha vattnet var så skönt där !





haha en segel båt ? :Ö

eller nej ? :Ö





fett fin bild, :Ö


aja typ den sista bilden...




haha för er som säger ta hand om miljön så fanns det ingen papperskorg där ! :Ö


ahahhaha :Ö:Ö


jaja pusshej uppdaterar imon lite om mode och kanske filmen :D<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0