Tisdag: Min dag !

hej bloggen !


jo vakna vid 11.00 idag. För jag hade käkat kofien godis, och redbull för att hålla mig vaken hela dan.
Sen så somnade jag, och vakna ganska tidigt asså elva är ganska tidigt för mig ! :S
Sen smsade jag med Felicia, vi bestämde att träffas vid två, men när jag betsämmer tid så är jag ju aldrig i tid, men jag kom vid tre för skulle sminka mej och sånt shit !
Och vi var väll hela dagen,
Kan berätta vad vi har gjort idag. Jo först träffades vi i ekilla, cyklade vi till centrum och felicia köpte en massa grejor, nylon strumpor , godis hoss peter, och mer...
Efter det så cyklade vi hem till Felicia och lämmna allt sen efter det så cyklade vi till mormor och drack coola och kolla på tv,
Efter det cyklade vi lite runt där träffar vi äckliga Peter&Uffe som jagade oss med sina moppar , innan jag kom till Märsta hade Peter jagat Felicia också,
Sen drog vi hem till Felicia igen och drack coola där med och käka godiset hon hade köpt, men egentligen var det till  hennes kryssning, men när det finns två godis monster ,vem kan lixom stoppa dom ? :S  HAHAHAHAHHA :Ö,
Vi snacka med en del människor på msn (peter,en annan peter, ricci och aleks) och Felicia skulle lära mig några grejjer, innan vi drog ut igen , sen börja det närma sig tll typ 8 då cyklade vi runt  norbacka , sen sa jag till feffeh att ringa kristoffer hon bah nej han får ringa oss så vi väntade ett samtal på honom efter några sekunder ringer han och när han pratar Felicia så blir Felicia Nej ?! det är inte sant ? :O:O:O
han bah jo sen så blir hon tyst ,jag fick inte veta :( men sen fick jag ....
men ni behöver direkt inte veta allt :/ HHAHAHAHA :Ö
Sen träffade vi Kristoffer, Jo han var ute med sin hund men vi bestämde oss att träffas vid bankomaten i centrum,
för jag skulle hem och hämta min väska hos mormor, sen träffade vi kristoffer, vi cyklade och Kristoffer åkte runt hela märsta sen bestämde vi åka hem till mig, efter det på väg så träffar vi anti och felicia vågar inte cykla framför honom men sen tvingar vi henne,
det var pinsamt hahahah xD,
sen så cyklade vi lite runt i ekilla sen på väg till mig, efter det när vi hade ba fem min kvar har feffeh ångest så hon skulle hem, så fick säga hejdå tilll dom , efter det cyklade jag resten av vägen hem ...
iänkligen var jag bjuden på middag hoss mormor men hann inte äta middag där så jag var jätte hungrig men äntligen är jag hemma käkar korv med bröd mums, jag blir mätt på en.
jag kom hem nyss typ vid tio......




tjing tjing !



Linda.R

Kommentarer
Postat av: Intekenza !

hej!!!!!

JJag läste hela din Blogg nyss ( S U P E R ... B R A )

jag är i alla fall din läsare din blogg är best, och om du fortsätter kommer du bli någooot stort !

förlåt att min text är kkkkkoooonstig min daaaaaaattttta har damp !!!!!!!

2008-07-16 @ 00:54:20
URL: http://kenzas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0