sry !

hej bloggen har tagit paus ett tag utan att säga d :O,
förlåt förlåt !
men ska kanske börja blogga igen...
mn aja sen så kanske jag ska ta bor bloggen och börja blogga med sabina&felicia KANSKE... vi får se ^^
aja jag har handlat jätte mycket och kameran har inget batteri och pappa är bortrest och har tagit laddaren till baterien så jag kan väll inte ladda upp några bilder från den...
och det går inte sätta in andra batterier :S :/...
jaja sen så är min kamera så jävla dålig !
och inget minne finns kvar för att min mobil är fullpropat med bilder :Ö,


jag ska ta paus lite till sen så börjar jag blogga igen och mer om mode !
och om ni undrar vf så kmr pallar jag inte och hinner aldrig ;)
men snart gör jag dt :D§§§



XoXo Linda <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0